Her er lige et par forslag til "emneformulering" på SKB-opgaven:
a) Hvordan kan pædagoger i dagtilbud 3-6 år arbejde sundhedsfremmende og forebyggende gennem sansemotorisk bevægelsesleg?
b) Hvordan kan pædagoger i dagtilbud 3-6 år, gennem bevægelsesleg fremme børns sundhed, (livskvalitet og handlekompetencer)?
c) Hvordan kan pædagoger i et sundhedsfremmende og forebyggende perspektiv, igangsætte bevægelseslege for børn i dagtilbud 3-6 år?
d) Hvordan kan pædagoger, ved at igangsætte bevægelseslege i dagtilbud 3-6 år, fremme børns sundhed, trivsel og udvikling?
Jeg kom i øvrigt til at tænke på, vi vist skal huske, at tænke på udviklingsperspektivet i vores aktivitet. Det er muligt vores spørgsmål til Susanne på mandag kan ligge deri, for at komme dybere i det?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar